inciligibi01 ben 2,5 sene bağımlısıydım bu spreyin. Hamileliğimi öğrenince bıraktım. 3 gün çok zorlandım ama 4. Gün alıştım. Ben de kullanmadığım zamanlar boğulacak gibi oluyordum, kalbim çarpıyordu asla yapamıyordum spreysiz. Ama kafama koydum bırakıcam diye ve bırakabildim eminim siz de bırakabilirsiniz. Doktorum da kesinlikle kullanmamamı söyledi. Sterimar okyanus suyu kullanıyorum şimdi tıkandıkça ki çok nadir tıkanıyorum artık.