Mesudeuysall Çok tuaf ama karnımın dakkası dakkasını tutmuyor bi bakıyoruz çok aşağıda bi bakıyoruz çok yukarıda bebekte başgeliş pozisyonunda ve birde çok kendini topluyor karnım taş gibi oluyor resmen sizce normal mi hanımlar ?
Cansu13 Mesudeuysall çok normal canım artık yeri dar derler o yüzden oluyor birde hareketliyse bebiş kaçınılmaz zaten 🐣😅
Merakliannee Mesudeuysall aynı hafta ve gündeyiz bende öyleyim bi yukarıda oluyor sertleşiyor yada rahimin oralarda hissediyorum 🙂