Tyy duş alıp doktora gidin. Ama enfeksiyon olmaz enfeksiyondan su değil rahim ağzında biriken nişan diye tabir ettiğimiz tabaka bir nevi tıkaç görevi gören hamilelik boyunca birikip rahim ağzını kapatarak bebeği koruyan yapı korur. Bize gebe okulunda suyumuz geldikten sonra duş alıp hazırlanıp hastaneye gitmemizi söylemişlerdi. Ama sancınız yoksa apar topar hareket etmenize gerek yok duş alın ve muhakkak çıkmadan bişeyler yiyin çünkü hastanede yemenize müsade edilmiyor ve açlık sancılarla birleşince insanı yıpratıyor çok fazla kendimden biliyorum. Sağlıcakla kavuşun minikle🥰🤲🏻