Busegrkn Kızlar gece gece yine deli sorular kafamda 😂 Her bebek farklıdır biliyorum ama 36. Haftada küvezde kalma ihtimali nedir sizce kilo vs iyiyse
Elisammmbade Busegrkn kilosu iyi olursa bilmem ama 36 ve öncesi prematüre sayılıyor zaten alınabiliyor
058elf Busegrkn doğum anında oksijensiz kalırsa, eğerki sarılığı fazla olursa bu gibi durumlarda da kilosu iyi olsa bile kalabiliyor
bahtnurr1 Busegrkn sanırım bi tanıdığımın 36+5de doğum yaptı ve doğum önce ciğer geliştirici iğne yapmışlardı anneye
Busegrkn Elisammmbade kilosu güzel normal gelmeye çalışıyor iki üç gündür serumla kesiyoruz bakalım ne kadar dayanacağız