Gizemsrdrgl Herkese selam, bu haftalarda uyuma problemi çeken var mı ya ne gece ne gündüz 5 dakika bile uyuyamıyorum gözümden uyku akmasına rağmen sinir bozucu bir durum 🤦🏻♀️🙄🙄🙄
Hzlsn Gizemsrdrgl 36+2 yim kaç haftadır uyku bilmiyorum anca sabah hava aydınlanıyor o zaman dalıyorum 🤦♀️
imgeeftelya Gizemsrdrgl aynı durumdayız ve yaklaşık 3 haftadır böyle sırf bu yüzden bile içimden bazen doğ artık kızım diyorum sonra az daha sabır diyorum 😞 bi saat uyuyup 3 saat ayaktayım 🤕
Gizemsrdrgl Hzlsn bende sabah hava aydınlandıktan sonra bi bayılır gibi oluyorum sonra tekrar kaldığım yerden uykusuz bir şekilde devam🙄 gözlerim yanıyor artık uykusuzluktan
Egeasigi 37+2 oldum. İmrenilecek bi hamilelik geçirdim hep .ne kusma ne bulantı ne şuana kadar şişme nede aksi bir ağrı ..uyku düzenimde hiçbir değişiklik olmadı Harika bir şekilde uyuyorum. gündüz de gece de uyuyorum .hatta o kadar su içmeme rağmen gece 2 kez uyanıyorum wc ye ,gelir gelmez yine dalıyorum hemen .😊Bende mi terslik var anlamadım ,oğluşum çok uykucu olacak sanırım
ilknurbkeskin1 Saat sabah 5 şuan dünden kalma 3 saatlik uykuyla duruyorum … 37+5 im sanırım vücut uykusuzluğa alıştırıyor kendini😂
[silindi] 05:32 den bildiriyorum gece yattığımdan beri bu 3.kalkışım asla rahat yok uyku yok hadi bakalım hayırlısı 🥲
Addile Gizemsrdrgl ben varım saat 1 de yatyrm 4 e kadar kaç sefer uyanıyrm 4 den sonra yatamıyorum gün içerisindede çok uyukluyrm ama uyuyamıyröm sıcaklardan mı neden bilemiyrm
Gizemsrdrgl Addile sıcaklar, büyüyen karın, hareketlermizin kısıtlılığı, doğumun yaklaşmasının verdiği stres korku heyecan, vücudun kendisini doğum sonrası uykusuz geçireceği gecelere hazırlık yapması.. ben bunlara bağlıyorum nedenini😅😅
Esraesra1 36 haftadayim bende. Uyku var ama uykuya dalmak güçlük. Tam dalacak gibi oluyorum iceriden tekme yiyorum. Anca sabah eşim işe gittikten sonra öglene kadar uyuyorum işte
Gizemsrdrgl Esraesra1 tekmeler cabası zaten artık iyice yerleri daraldığı için ilk zamanlardaki gibi masum da olmuyor o tekmeler, can yakıcı oluyor 😅😅 neyseki sağlıklı olsunlarda can yaksın hiç mühim değil🧡