12tubi Arkadaşlar aranızda ankara şehir hastanesi nde doğum yapan yada yapacak olan var mı.dogumu nasil yapıyorlar ilgileniyor kar mı yani.ben doktorların iyi olmamasından endişeleniyorum.ozellikle kaba doktor çıkmasın