Beely ister istemez çok yoruluyosun sancı esnasında hatta başlamadan öncede sancı gittiği an direk gözlerim kapanıyordu 20 saniyelik sansız anda direk rüya bile görüyordum. Ama ntsyi hiç sevmedim çünkü hareket edemiyorsun uzun süre kaldım ben çok o yorumcuydu benim için.. alttan muayene ise sadece açılmanın olması için hafif bir baskı uyguluyor o saniyelik bir ağrı diyebilirim.