melike14032015 ben Alper beye gidiyorum kasabaya özel olarak çok iyi ve çok ilgileniyor Alper bey prof diye geçiyor birde hem kasabanın aletleri de çok iyi Düzce’de ki dier hastanelerde birsey olsa kötü Allah korusun hemen kasabaya sürüyorlar bi Alper beye bakın derim 7 haftalikkenden beri ona gidiyorum 36. Haftadayim doğumu da o yapicak