gizemcetinnn benim ayrintili usg de de cok hafif parlaklik var demisti ama en sonunda sorun yok dierek beni odadan gonderdi bidaha soramamistim,
bugun gttm 24. Hafta kontrole
gidince sordm parlaklik var demistiniz o nedir endiselenmelimiyim die
hala ufacik var ama endiselencek boyutta deil dedi
kapakciklri tutan baglar olusuyo bazen biz bunu parlama goruyoruz cogu 30. Haftadan sora kayboluyo diger bi kismida dpgumdan sora kayboluyo dedi
buyuk bi delik vs olsa biz tani koyablrz ole bise yok dedi
ben duyduklarimi yazdm, sizde endise etmeyin, perinatplojiye bi gosterin ne dicek bakalm ins bise yoktur 🙋🏻♀️