babymom16 ben jimerde doğum yaptım 8,5 ay önce hastane içinde fotoğrafçı var onla anlaşabilirsiniz doğum fotosu yemidoğan çekimi falan ben onla anlaşmıştım. Birde doğumun ertesi günü hastanenin kendi fotoğrafçısı geliyor 10 tane falan poz çekiyor albüm olarak veriyolar.