Merhaba güzel anneler. Ben yaklaşik 15 haftalik hamileyim .6. Haftada baslayan mide bulantilari kusmalar tiksinmelerle birlikte tam 5 kilo verdim 13. Haftama kadar.Gunler gecmek bilmiyordu .Surekli agzimda pis bi tat her yedigimi cikartmak bana azap gibi geliyordu .Surekli buraya girip bulanti nasil geçer ile ilgili postlar okuyordum .
Prillam kullaniyordum ,zencefilli cay , tuzlu krakerler ama nafile hic biri işe yaramiyordu .Hayattan bikmistim ardik .Her goren beni sabret bi kaç hafta sonra hafifler ya da kesilir desede hic inanmiyordum cunku bu halim nasil bitsin diye karalar baglamistim artik .Ta ki 14 .haftaya girene kadar tabi ki boyle biçak gibi birden hersey bitmiyor ama baya baya hafifliyor mesela bu iki gundur hic hamile gibi hissetmiyorum bile bulanti kusma yaşamadim .Agzimdaki acı tat da gitti sanirim .Yani demem o ki daha haftalari az olan anne adaylari benim gibi ayni durumlari yaşiyorsunuz. Ve hepinize cani gönulden sabirlar diliyorum .Evet cok zor.Ama sabredin lutfen azalacagini gorceksiniz. Inanin ki artik diyordum ben doguma kadar bole olcam hic kilo almadan bebek dogurcam hicbisey yiyemicem diye dusunmekten helak olmustm .Ama sabredin birazcik daha1🥰