Syma-ma Birumuteses29 çoğu sitede oluyor geçen sene baya indirim olmuştu hatta n11 kupon dağıtıyor her gün girip topluyorsun sonra harcıyorsun 11.11 de onlarla ben alışveriş yapmıştım baya inşallah bu sene de iyi indirim yaparlar 😃
iremby Nurklc38 ben ilk kizimda casual vista travel baston ikisi bir arada bebek arabasi aldim gayet memnun kaldim herkeste cok begendi cevremde. Simdi ikinci kizimda da onu kullanicam taş gibi zaten bir sey olmadi 2.5 sene kullandim
Basak41 Birumuteses29 evet oda çok güzel kabin tipi olan çok güzel arabalar var yok değil ama benim bütçeme de pahalı geliyor o yüzden bunu tercih ettim . Dün gece 1900 dü trendyolda şuan 2250 olmuş hepsi burada da 2000 😏