Kızlar bu hafta muayenem vardı görümcem de hemşire aklım olsaydı sezaryen olurdum diyo duruyo,kızı da kadın doğumda hemşire o da öyle diyor,sinir oluyordum bunlar neden normal doğum fikrinden uzaklaştırmak istiyor diye,bu hafta öğrendim de doktorum da bile isteye iki çocuğunda da sezaryen olmuş,hastanedeki yakın doktor arkadaşı sezaryen olmuş hatta birbirlerinin doğumunu yaptırmışlar.Kafam çok karıştı neden böyle tercih etmişler sizce?