BelisMelis41 Sicakcikolataa çok zor çok allah yardm etsın bazen aglayasımmgelıyor uykudan uyandıgım gibi magnezyumu doktorum 2 ye cıkartmıstı kasılman olursa 2 kere ıcersın demıstı ama saglk ocagındakı doktorda teke ındır dedı ben anlamadım kımı dınlıcem gunde 1 sade maden suyu ıcıyorum zaten oda onu dengelesın dıye 1 de magnezyum ıcıyom hayırlısı artık
Hilaltunceldursun52 BelisMelis41 Amin insaAllah ya valla her haftamizda baska birseyle tanisiyoruz fazla kalmadi ama dahada zorlaniyor insan son haftalarda
Sicakcikolataa BelisMelis41 Benim doktorumda şikayetlerim artınca günde 2 defa içmelisin artık dedi. Magnorm kullaniyorum
sedanursahin BelisMelis41 bende aynı oluyorum doktor magnezyum eksikliğimi dedi size bende gidicem doktora cok kötu oluyor uyurken😥
BelisMelis41 sedanursahin gıdın gıdın ınsallah sıfası olur yaaaa mahnezyum eksıklıgı demedı ama magnezyumu 2 ye cıkartabılırsın dedı ben bı kac gun ıkı kez ıcınce ıyı gelmıstı ama teke dusurdum tekrardan
Ayssunn Hilaltunceldursun52 28+1im geçen aynısı bana da oldu gece uyurken sol bacağıma girdi hemen geçirdim ama bir sonraki gün sağ bacağıma bir kramp girdi ağlayacaktım neredeyse eşimi uyandırdım o yardımcı oldu çok kötü bir şey ya 😂😂
Hilaltunceldursun52 Babyandmom22 Benimde tam tersi yururken giriyo ayaga kalkmamla birlikte giriyo kramp 🙄
sedanursahin BelisMelis41 İnşallah gece olması çok kötü bir durum uykudan can havliyle uyanıyorum bir an önce gidiyim ozaman 😥
annesi21 Hilaltunceldursun52 benim ondan oluyor genelde bol bol yürü sende açılsın bacakların hareketsiz kalınca damarlar kısalıyormuş gibi hissediyorum ben
annesi21 Hilaltunceldursun52 sade maden suyuda iyi geliyor ben hiç magnezyum falan kullanmıyorum sadece fırsat buldukça yürüyorum bana iyi geliyor
Nurssss Hilaltunceldursun52 ahahha kendim geldim aklıma hele son haftada ne yürütüyor ne oturuyo sagımdaki solumdaki korkuyo iki adım atıyorum bagırıyorum sonra kendime kendimde gülüyorum topal gibiyim😅
Ays0 Ani kramp girince hareket etmesi zor olsa da ayak topuğunu dışarı, parmaklar size doğru olacak şekilde gerin ayağınızı hemen düzeliyor. İlk zaman o kramplar gece birden kaldırır resmen nefesimi keserdi şimdi olunca çabuk geçiyor çok zorlanmıyorum
BelisMelis41 sedanursahin aynı seylerı yasıyoruz nedense benım sabaha karsı oluyor hep zaten sabah 6 da bi gozlerımı acıyorum daha uyku yok canım kızım alıştırıyormu benı ne 😂😂 aaaah ahhh öğlenlere kadar uyurdum 🙈 sıcaktan da uyunmuyor zaten o ayrı konuda.
Seda_nrr Hilaltunceldursun52 duştan sonra ve gün içinde bacaklarınıza dizinizden aşağı buz gibi soğuk su tuttun oda kan dolaşımını hızlandırdığı için çok iyi geliyor
sedanursahin BelisMelis41 çok kötü gerçekten zar zor uyuya kalıyorum ayak krampi mi dersin sıcak mı dersin lavabo ihtiyacımı dersin bebek durmuyormu dersin herşey üst üste geliyor😥 yaz hamileliği çok zormuş anlamış olduk allah bize kolaylık versin
Hilaltunceldursun52 sedanursahin Ayyynen oyle Allah yardimcimiz olsun son aylar zaten zor heleki bu sicaklarda dahada zorlasiyor yemek yapamaz oldum ya caresiz gibi hissediyor insan kendini 😔
BelisMelis41 sedanursahin aynen öyle bende bu kadar zorlanacagımı dusunmemıstım terlemek nedir bilmezdim sıcak bunaltıyor zaten bebegm uslu allaha sukur gunduzlerı cok hareketlı gece uslu duruyor :))) ama kramptan ve sıcaktan uyuyamıyorum bende allah yardımcımız olsun gerçekten