Elifkaraoglu aynısını ben oğlumda yaşadım. Şuan 11,5 aylık sapa sağlam bir bebiş 🤲🏻🥰 doktorunuz ters biley söylemediyse kendinizi üzmeyin ben o zaman çok üzülmüştüm kendimi harap etmiştim sonra birde özel bir doktora gittim bana dediği şey ailenizde bacak boyu gövdesine oranla kısa olan biri varmı desim evet eşim tamam dedi normal değer ile alt ve üst değerler var dedi senin bebeğin alt değerinde altında birazcık dedi ama bunun sebebi genleri dedi çocuk babasına benziyo hayırlı olsun dedi. İçime su serpmişti. Gerçektende öyle üst bedeni yani kasıktan yukarısı uzun bacaklar futbolcu bacağı gibi 🤗