Mom9272 ben de alâ koyacağım nasipse ama bir şey okudum aklımı kurcaladı. A’lâ Allahın sıfatlarından biri olduğundan ve arapça anlamı "en yüce"olduğundan çocuğa konulması tartışıldı. Ama ben Türkçe anlamını düşünerek koymak istedim “pek iyi, en iyi ” gibi. Koymakta bi sakınca var mı yok mu aklım öyle karışık ki 🌸