Bebegimgeliyo ipeksenol herseyimiz aynı 37+5 de gittim 3250 kilosu 51-52 cm boyu suan da tam 38 olduk inşallah gelir yavrum
ipeksenol Bebegimgeliyo yaaa heyecan sardı iyice nasıl gelecek benim annem de çok rahat doğurmuş hiç belirti olmadan paldır küldür doğmuşum ben ondan korkuyorum 🙈🤭