busra-12 2 gündür gaz sancısı çekiyorum ilaç kullanmak istemiyorum doktora sordum normal olabilir dedi ama patlıcak balon gibi hissediyorum kendimi bi öneri olan varmıdır şunu dene iyi gelebilir dediğiniz
Senayyalcin busra-12 biogaia kullanabilirsiniz ilaç değil zaten bağırsakta düzenleyici probiyotik doktora danışın yine de
kir_cicegi busra-12 benimde çıkmıyor sıkışıyor karnımı ovaliyorum çıkıyor genelde gündüzleri çok rahatlıyorum