Bahargzydn Ben iki oglumuda büyüğü 6 küçüğü 3 yaşındayken yaptırdım küçüğü çabuk atlattı büyüğü beni zorladı çişini falan yaparken ikisini aynı gün kestirdim doktorun dediğine göre bebekken sinirler gelişmemiş olduğundan hissetmez ve bez kullanıyorsa daha iyi geçer gercektende kucuk oglum çok çabuk atlattı acı yok gibiydi ki bez kullanmiuorduk simdi 28 haftalik hamileyim doğar doğmaz sünnet düşünüyorum