Yagmur00 22 olduk doktorum ayda bı gel diyor sız ne sıkıkla gidiyorsunuz dewlete gidiyoruz yasadıgım yerde ozelde yok baska sehirde war 4 saatlık yol oda beni yoruyor gidemiyorum
Merve5561 Yagmur00 25 haftalığım ayda bir çağırıyor yani 29 da gidicem ama sonra ne olur bilmiyorum canım bana da uzun geliyor 1 ay 😁
Nurtrky Yagmur00 14 haftadan sonra 4 haftaya döndürdü doktorum şimdi 32 den sonra iki hafta şimdi 36 oldum artık 1 hafta normal dört hafta o zamanlarda
Esra_baki Yagmur00 34 e kadar ayda birdi şimdi iki haftaya düşürdüler ama ben randewu bilmdm 37 ye aldm gene 3 hafta olacak.
Yasemin_83 Devlet hastanesine gidiyorum. 30 haftaya kadar ayda bir, 30-36 arası 15 günde bir, 36 dan sonra haftada bir çağırıyorlar
adalas Yagmur00 benimde doktorum ayda bir gel diyor hatta bi ara.korona com artti bi sikayetin yoksa gelme dedi
2melekannesi_ Yagmur00 3-4 haftada bir gidiyorum ben de zaten ortalık kötü hastalık yayılıyor hastaneye ne kadar az gidersek o kadar iyi bence😬
2melekannesi_ Yagmur00 öyle tabii merak ediyoruz ama Allah korusun kötü bişey düşünmemeye çalışıyorum ben büyüdükçe hareket de ediyor iyi olduğunu anlıyorum öyle🥰