Gulenay1234 Kızlar doğum yapalı 3,5 ay olcak saçlarım aşırı dökülüyor hayatımda hiç bi kadar dökülmemişti toplasam da dökülüyor bebeğimin ağzına gelecek diye korkuyorum artık vitaminde kullanıyorum normal mi sizler neler yaptınız bu süreçte 🥺🥺
Dilekcnkn Gulenay1234 Benim bildiğim kadarıyla bebek anneyi tanıdığı zaman başlar bu dökülmeler benim iki oğlumda da öyle oldu hep böyle dediler annemler tabi yalan doğru bilmiyorum 😂
gaamzee Gulenay1234 halalles diye bi şampuan var lohusalar genelde onu kullanıyor.internetten bi araştırın deneyin derim
[silindi] badembid öyle mi ya benim de avuç avuç dökülüyor. Kontrole gidince soracağım ve tahlil falan yaptıracağım ben de. Ne çatlak ne başka bir şey oldu. Tek sorunum saç dökülmesi. Sinir basıyor duşta. 10 dk yıkanıyorsam 20 dk yapışan saçları temizliyorum 😅
Gulenay1234 badembid evet canım olmadı bi tahlil yaptırayım saç kalmıcak en önemlisi ağzına gelecek kızımın diye korkuyorum artık 🥺
Gulenay1234 [silindi] aynen bende de ne çatlak ne başka sıkıntım oldu hele karnımda tek bi çatlak yok bacaklarda ufak tefek takmıyorum onu da saçlarım bi tek inanılmaz dökülüyor bi doktora gidip tahlil yaptırmak en iyisi galiba