Kbra_em Ilk gebeıgım burada okuduklarımdan yada duyduklarımdan etkılenıyor ınsan normal dogumda sankı Allah korusun bı komplikasyon olusacakmıs gb elbette sezaryeninde rısklerı var ama kafam cok karısık bu konuda sızın ılk gebelık mı normal dogum yaptınız mı