Eligulu nediyorsun ya önce bi konuşmalarına dikkat et ondan sonra yorum yap sana yorum yapma hakkını kim veriyor senin gibileride işte nazara inanmaz evet kafamda haberciler var onlar söylüyor mümkünse bana yorum yapmayın geçmiş olsun diyeceğinize saçmalıyorsunuz. Gidin başka yerde saçmalayın bide gülüyorsunuz