Kizlar ben hic süt icmeyi sevmiyorum ama şu tarifi yapinca deli gibi iciyorum cok lezzetli oluyor ve bebişe baya yaradigini düşünuyorum
Süt,muz,dondurma, 2 3tane buz bunlari bi guzel blendırdan geçiriyorum ve bardaga döküp pipetle iciyorum hem sıcakliginizi aliyor serinliyorsunuz hemde guzel bi icecek