semra34_erkan Merhaba hanımlar ben bugün kan tahlili verdim ama kafamda soru işaretleri var 35+5 gebeyim neden kan tahlili istedi doğum dosyası için dedi doktor ama erken değil mi lütfen aydınlatın beni