Tuba_2013 merhaba arkdaslar 14+1haftalik gebeyim bugun dr muaynede rahimde kasilma var dedi ilaç verdi progestan fitil olarak kullanacaksın dedi acaba boyle bi durum yaşayan varmi aranizda tsk ederim
Aysennn59 Tuba_2013 banada aynı şeyi söyledi doktor ve kasık ağrım da vardı 8. Haftada verdi ancak 2gün kullanabildim çok ağır geldi kafamı yataktan kaldıramadım çok halsizlik yaptı devam etmedim çok şükür bir sorunumda yok şuan
Fatmakoyuncu Bana 8 haftalıkken verildi. O zaman hem fitil olarak alıyordum hemde ağızdan. Şimdi 34 haftalığım hala kullanıyorum ama sadece ağızdan
Tuba_2013 Fatmakoyuncu canım ya düşük tehlikem vardı kullandım sonra kendi dr yeterli keselim dedi bi anlaşmazlık oldu Dr değiştirmek istedimyeni gittiğim dr da rahimde kasilma var diyip tekrar başladı 2 hafta oldu yeni Dr gittiğim gecen hafta bsy yok dedi bu yeni dr bu hafta rahimde kasilma dedi ne yapacağımı bilemedim