Merhaba hanımlar, ikinci gebeliğim, eylülde doğum olcak allahın izniyle inşallah, işk doğumum sezaryan di, buda öyle olcak, ilkinde ameliyat yerini lazer kapama yapmışlardı özel hastanede, sorum şu devlet hastanesinde nasıl oluyor sezeryan ler, tecrübeliler yazarsa sevinirim