Merhaba sevgili anneler, doğuma bulunduğum şehir uzak oldugu için ailemden ve esimin ailesinden kimse gelemeyecek, ne refakatçim var ne de doğumdan sonra ilgilenecek bir yakınım.. Bu durumda olup doğum yapan anneler sorum size, neler yaşadınız tek başınıza zorlandiniz mi?