Nurtrky Sevtugm kaç haftalıksın benim bebeğin ayakları orda olduğu için sürekli baskı yapıyor ondan öyle bir ağrım var ama seni bilemcm canım
Bsrkst Sevtugm bende de sol göğüs altında ağrı oluyor hatta bazen hem sağda hem solda oluyor. Rahim yukarı doğru çıktığı için diyorlar
[silindi] Sevtugm 20 haftamdan beri cekiyom bacim kaburgalarimi yavrum cok seviyo heralde tek vurdugu yer ya orasi yada gobek deligim 😂
Emelkocak1453 Aynısı bende de var ne oturabılıyorum ne uzanabiliyorum tek isteğim bir an önce doğum yapmak ama daha 24.haftamdayım
Tuysl Sol gogus alti agrisi ise ben ilk gebeligimde hep.agridi doguma.bile oranin agrisi ile.gittim 🤣 2.de olmadi simdi 3.ye hamileyim gene agriyo gene agriyo sebebi de yok oyle cekiyorum 🤣