14 yıllık evliyim beşinci tüp bebek denemesiyle hamile kaldım şükürler olsun. Bu gün sabah 3 tarama testi pozitif geldi diye hastaneden aradılar. Canım çok sıkıldı hastaneye gittim ayrıntılı ultrason için iki hafta sonrasına randevu verdiler. İkizlerim için dua eder misiniz hepinizden Allah razı olsun