Seyma17
Canim cok normal, benim şöyle;
4+3 ken minicik boş bir keseyi gördüm
5+3 ken yolk sac gördüm
6+3 ken kalp atışını dinlemeye gittim ama çok küçük olduğu için çok minik duyuldu, gürültüyü çok verip bebisi yormak istemiyorum dedi Dr. Bir sonraki hafta gittim ve
7+3 ken minnos kalbini dinledim 150 180 atıyormuş bize göre 2 katı 😊
Allahim dileyen herkese nasip etsin şu duyguları hala inanamıyorum nasil olur diye 🥲 cok acayip duygular anlatılmaz yaşanması gerekirmiş ❤
Insallah haftaya sen de duyarsin minnosun kalbini sabırla bekle 🤲🏻 8 9 haftaya kadar duyulabilir çünkü geç döllenme vs durumları oluyor 😊🤲🏻