Beyzamutluu Merhaba hanımlar, 10+4 üm. Karnım çok gergin. Sağa sola yatarken sanki göbeğim kayıyor,sarkıyor düşecek gibi olur ya öyle rahatsız oluyorum elimle tutmak istiyorum. Yaşayan var mı böyle bir şey , normal mi acaba
Beyzaguven1 Beyzamutluu merhaba bende 25teyim çok yorulduğum günlerde öyle oluyor suanda olduğu gibi 🤦🏼♀️ Bende burada bekleyeyim cevapları , yürürken aniden karnım sertleşiyor .
Beyzamutluu yamacinannesii ilk gebeliğim aslimda neden öyle hissediyorum anlamadım. Sanki 8 aylığım da karnım gerilmiş falan gibi 🥴
yamacinannesii Beyzaguven1 benim de öyleydi iş yerinde daha çok dinlenmeye oturmaya başladım yürürken daha yavaş hareket ediyorum ve yemek çok yemiyorum az ama sık yiyorum böyle buldum kolayını yoksa yürürken konuşunca karnım sanki patlıycak gibi oluyodu
yamacinannesii Beyzamutluu canım bence çok yediysen şişkinlik falan yapmıştır ama bebek olma ihtimali de var benim 12.haftada falan çıkmaya başlamıştı
Beyzamutluu Taze1anne evet biraz gaz da var 🙄😬 şişlik tabii ondan da.olabilir ama sarkması hissine anlam veremedim 🤷
Taze1anne Beyzamutluu bende öyle hissediyordum. Rahim büyüdüğünden kaynaklı demişti doktorum tüm şikayetlerime.Şu an 19+2 haftalık oldum önümde bir top git gide büyüyor bunlar daha iyi günlerimiz. 🤷🏼♀️