Şu sigara kadar illet bir şey yok. İçenden çok içmeyene zararı var. Heleki hamilelere en çok zararı. Ama nereye oturursam oturayım herkes sigara içiyor açık hava kapalı ortam fark etmeksizin her yerden sigara dumanını içimize çekmek zorunda kalıyoruz. Tanıdıklara hadi bir şekilde anlatıp dikkat ettiriyosun ama mecburi ortamlara giriyoruz her yer sigara dumanı. Maske takıyorum o bile fayda etmiyo. Bazen tanıdıklar bile dikkat etmiyo azarlamadıkça kimse kimseye dikkat etmiyo bunu anladım.