Aramızda muhasebeci olan yada bilgisi olan varmı acaba bi sorum olucak kızlar şuan 28+4 haftalık hamileyim 32. Haftam da rapor alıp doğum iznine ayrılıcam doğumum şuan 23 ekim olarak görünüyor uygulamaya göre ve bugün 31 ocak 2022 tarihine istifamı verdim iş yerine bu tarihten sonra işten çıktığımda işsizlik maaşı alma ve tazminat alma hakkım olur mu yani iş yeri kendi çıkarmış gibi gösterse alabilirmiyim kafam çok karıştı kendim o tarihe istifa vermeseydim onlar beni hamileliğimi sebep sunup çıkartabilirlermiydi iş yerinin kapanma durumu var kriz dönemindeler şuan