Önceden maksimum 2 lt içebiliyordum bu 2aydır günde 3.5-4 lt aranti içiyorum. İçim yanıyor kahvaltı öğle yemeği akşam yemeği hepsinin yanında bile içecek içemiyorum buz gibi su içiyorum sadece 😂 yine de kesmiyo😫 Tabi sonra tüm gün ve tüm gece WC ile arkadaş oluyoruz 😂😂