Slm kızlar size bir sorum olcak şeker yükleme testi yaptırdığımdan beri bebeğimin hareketlerinde azalma var bugün hiç hissetmedim 25 haftamızdayız daha 22 23 te bile gözle görülür sert hareketleri vardı şimdi ne yesem ne yapsam tık yok korkuyorum biraz bu durumu yaşiyan varmı??