Cansel43 Öğlen randevum vardı 33.haftamdayım nts ye girdim sancı çıktı erken doğum riskim var ilaçlarla durdurmaya çalışıyolar lütfen dua edermisiniz rica etsem 🙏
minimicki Cansel43 sancınız olduğunu kendiniz mi anladınız nts demi belli oldu çok geçmiş olsun sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin rabbim endişelenmeyin