2gece 3gün hastanede yattım o sırada bol bol yürüdüm yememe içmeme dikkat ettim tuzlu felan yemedim sıvı tükettim hep çorba su felan eve geldim ayakta yürüdüm bebeğime baktım bol bol istesem yemek yapardım evde annemler vardı istediğiniz her şeyi yapabilirsiniz yani yavaş yavaş 2.5kiloluk bebekle yürüdüm ve çok iyi geldi hiç yatmadım sadece 3gün hastanede sağlık ocağına gittik arabayla7günlükken hastaneden geldiğimde duş aldım su geçirmez bantla sadece kendinizi yormayın yiyin için yürüyün bebekle ilgilenin ev işleri için bir kaç gün daha bekleyin hiç bir şeyiniz kalmıyor tuvalet sorun olmasın diye sıvı beslenin tek önerim o olur ve ilaçları için mutlaka doktor verir ağrı kesici felan