Kızlar doktoruma gittim hani normal doğum için çatı muayenesi yapacak mısınız dedim37 de yok dedi sancin oldugunda ebeler bakar acilmana dedi e benim çatım darsa normal doğuma müsait değilse nasıl olaxak nerden bilecek gökten vahiy mi gelecek anlamadım ya