Ben organ nakli hemşireliği yaptım. Anladığım kadarıyla eşiniz verici. Vericilerde çok büyük sıkıntılar olmuyor biz genelde sıkıntı olmazsa 1 günde taburcu ediyoruz. Ağrı kesici kullanıyorlar ilaç olacak sadece. Dikkat etmesi gereken tabi ki bu süreçte covidden kendisini korumak, ağır iş yapmamak. Özellikle su tüketimine dikkat etmesi lazım bol su içmesi gerekiyor. Doktorunuzun önerdiği sıklıkta da bazı laboratuvar testlerini yaptırsa yeter.