Selam hanimlar ben 5 yillik evliyim en bawindan bebek istiyodum,ama olmuyodu wimdi 31 haftalik gebeyim bebeyi kendim dogurmak istiyorum doktorda sikinti olmasa dogura bilirsin dedi.ama etrafdan insanlar ay gec hamile kaldin ay zor hamile kaldin sezaryan ol dogursan bebeye bi wey olur deye deye canimi sikiyolar pisikolojim bozuldu.acaba dogrumu diyolar normal dogum risklimi.benim gibi zor hamile qalib kendi doguraniniz oldumu?