Herkese merhaba. Şuan 40+2 deyim. Ve süreç olarak hep ultrasonda 1 hafta geriden geldik. Yani aslımda 39+2 gibiyim. Ne bir sancım ne doğum belirtim oldu. Spor yapıyorum sürekli squatlar yürüyüş merdiven bir türlü doğum başlamıyor. Nst de sancılarda çıkmıyor.
sorum şu. Doktoruma suni sancı ile haftaya normal doğumu başlatmak istediğimi söyledim. Bana bunu tavsiye etmediğini normal doğum istiyorsa beklemem gerektiğini ve suni sonucu bebekte hazır olmadığı için sonucu sezeryana bağlayan doğumların olduğunu doğurmak istiyorsam suniden önce sezeryanı daha mantıklı bulduğunu söyledi. (Suniye cevap vermeyen doğumlarda varmış) buralarda suni ile doğumu başlayan ve başarılı olan çok duydum. Aklım çok karıştı. Ne yapmam lazım. Tecrübelerini paylaşmak isteyenler var mı ?