Sare3737 35 haftalkk gebeyim. Bebeğimin tekmesi falan çok az ama sağ tarafa toplanıyor bırakıyor tekrar 2 saattir bu böyle Belim ağrıyor rahmime hafif bi baskısı var. Doktoruma yazdm görmen gerek dedi. Nasıl gideyim şimdi. Hiç bişey için geç kalmak istemem
Egemenim64 Sare3737 Bence sıcak bi duşa gir canım beline bol sıvak su tut çıkınca devam ederse gidersin acilden bakarlar
Tuysl Agrilariniz yada bebegin toplanmasi belli araliklarla ve düzenli ise doğum belirtisi cnm önce onu takip et