Borusesi bence çok sabırsız olma. Sabırsız oldukça hiç gelmiyorlar. Ben 36 da dogurucam 37 de 38 de hep hep bekledim . Zorla çekip alacaklar bu gidişle ☺️ birde milletin soruları bitmiyor. Sen hala dogurmadin mi? Sanki benim elimde. Bize kalsa ilk hafta dogururuz kucağımiza alırız. Bunun belli bir vakti zamanı var işte. ☺️