deletedmom2014 Kızlar ne olacak böyle ya 18 haftalık olduk iştahım çok açıldı. Bulantılardan sonra toparladım şükür kendime geldim dedim . Şimdi doymak bilmiyorum. Bu gidişat gereksiz kilo olacak gibi . Nasıl yapsam ya
Roseee9 deletedmom2014 3 ana 3 ara öğün şeklinde hazırlanmış programlar var bi göz at fikir olsun. Kendini uzun süre aç bırakma ki ana öğünlerin hızlıca yenilmiş çok porsiyonlu olmasın. Sistem oturunca vücut da buna uyum sağlayacak. Ben de 35 teyim şuanda. Dönemsel açlık nöbetleri oluyor ama sonra geçiyor dikkat edince