Aysegkdemir dikişlerinizde bi problem olmasa yapabilirsiniz tabiki benim dikişlerimde başta büzüşmüş gibi tam kapanmamış gibi gözüküyor demelerine rağmen normal doğum yaptım ve dikiş yerlerimdede hiç bi problemim olmadı şükür😉🙏🏻 Kızım kasım 2013 de sezeryanla doğmuştu oğlumuda temmuz 2018 de aldım kucağıma arasında 5 seneye yakın falan zaman geçti.