Leylaakcay Kızlar şimdi eşim kolumdan oksapar 6000 binlik vurdu ama. İğne koluma zor battı az bişey de ilaç girdi sonra tekrar aynı iğneyi vurdu İçinde ilaç kalmadı bişey olmaz değil mi niye zor girdi acaba ilk böyle oldu bu durumu yaşıyan, var mı
Cicilibicili Leylaakcay kasa denk gelince zorlanıyo bazen de kanıyo. Enjekte etmiş o yüzden sıkıntı olmaz 🌸
Leylaakcay @Adalina09 ilk yarısı girdi. koluma batmayınca iğne sonra eşim çıkardı tekrar vurdu öyle girdi 😔🤷♀️
Prlkelif Leylaakcay ne kadar var doğuma sizin ? İlk altı ay ben vurdum göbekten bir iki defa bacaktan denedim ama acısından ağladım resmen 😔 sonra karnım çıkmaya başlayınca eşim kolumdan vuruyor ama benden çok onun aklı gidiyor canım yanıyor diye
Leylaakcay @Prlkelif Allah nasip ederse Ekim de doğum 🤦♀️ biz basından beri koldan vuruyoruz diğer yerlere dayanamam herhalde 😔
SusamTanecigi Leylaakcay göbekten yapma imkanı varsa daha az acır 3 aydır kullanıyorum yağ dokusu olduğu için göbekte daha rahat oluyor