emrbalayse handenur__ bence dr unuza sorun. Genelde ilk aylarda boyatma diyorlar. Diğer aylarda da bitkisel boya diyorlar. Kaç aylık bebiş?
1esy_ handenur__ halam boyamıştı kuzenimin sırtında leke ile doğdu Doğum lekesi gibi büyük bi leke ver çocuğu da zehirliyormuş
eliffkrts handenur__ 4. Aydan sonra sadece bitkisel boya ile boyanabilir diyor çoğu doktor, ben bir kere boyadım onda da dibe değdirmedim ince bir tarakla taradım dipleri, watsondan almıştım organik boya
Gullusahh Ben 3 aylık hamile olduğumda boyadım bi sıkıntı olmadı ama int yazan şeyler diplere gelmesin diyordu ama ben komple boyadım 20 dakka tuttum yıkadım ama tabi sizide yanlış bilgilendirmek istemem yapın edin diye
emrbalayse handenur__ şu ana en hassas olduğu dönem 💕 leke fln gec onu şu an organ oluşumu gerçekleşiyor. Boyatmamalısın bence
Stardust1 handenur__ doktorum 14. Haftadan sonra diplere gelmeden mümkünse açık hava bi yerde boyayı çok solumadan boyatabilirsin dedi ama ben henüz boyatmadım boyatırsam son zamanlarda bir kez boyatırım muhtemelen çünkü şimdi boyasam yine diplerden gelicek 🤦🏼♀️
iremcannn1907 handenur__ evet boyattım ama ilk 3 ay kesinlikle yasakladı doktorum. 3ten sonra da bitkisel boya ile boyadım
Meleklerimmm3 Ben 7 haftalıkken boyattım ama dip değil ombremi tazelettim 25 haftalık olduk şuan herşey normal çok şükür