Nur5 genellikle tüp bebek tedavilerinde düşük ihtimali yüksek olduğu için iğne ve ilaç kullanımı yapılıyor ben 3 ay boyunca her gün progestan iğne vuruldum, göbekten oksapar iğnem vardı ve progestan hapı da fitil olarak kullandım, 25. haftamdayım progestanı hala kullanıyorum. Alttan muayeneyi de merak etme kendini kasmana gerek yok eğer bebeğe zarar verecek birşey olsa doktorlar o şekilde muayene etmez