Son 7 günüm var doğuma dün doktorum açılmama baktı 1cm açılmış sadece cumaya kadar kanaman yada sancın olursa gel dedi. Kızlar ben regl olunca bile yerden yere vuruyodum kendimi serumlar iyi geliyodu normal doğum gözüküyor çok korkuyorum herkez diyor normal doğum yap yaparsın diye korkma diye ama aklım karısıyor acaba sezeryan mı olsam doktoruma desem de 😓bilemedim nabıcamı